2012. augusztus 9., csütörtök

10 dolog, amit utálok egy szállodai honlapban

Nyaralás. Ez önmagában egy jó dolog, de az előkészületek annál keményebbek: végig kell nézni jónéhány szállodai honlapot, információt kellett kinyernem belőlük, és foglalni. Összegyűlt közben 10 olyan dolog, amiről kiderült: utálok egy szállodai honlapban.

1. Bonyolult felület

Nagyon jó, amikor egy hotelnek sok szolgáltatása van, de mindezt zsúfoltan és áttekinthetetlenül tálalni már nagy hiba...

2. Időtlen időkig töltődő oldalak

Sok szép kép, és flash alap nagyon látványos oldalt eredményez, de mire betöltődik, addigra én néha már tovább is álltam. A sebesség még a Googleben is számít, ahogy erről már régebben írtam.

3. Túl jó, vagy túl gyenge fotók

A két véglet közé kell találni. Vannak ugyanis olyan gyenge képek, amiket inkább ne is raktak volna ki az oldalra, és vannak az "agyonphotoshoppolt" csodák (erről is van korábbi bejegyzés), amik olyan jól sikerültek, hogy az ellenkezőjét sem hiszem el. Mindkettő taszító.

4. Túl sok szobatípus, túl sok csomag

Melyiket válasszam? A tengerre nézőt, vagy a városra nézőt, esetleg a belső kertre nézőt? Rengeteg ár, rengeteg szobatípus, a foglalásnál pedig még a különleges nevét is meg kell jegyezzem. Persze jó a változatosság, de egy egyszerű kezelőfelülettel egyszerűbbé lehet tenni a választást.

5. Inteligenciát meghaladó csomagkombinációk

Remek, hogy minden igényt kielégítő csomagok tucatjaiból lehet választani, de lehet, hogy azokban lévő szolgáltatásokra egyáltalán nincs szükségem, illetve semmiképp sem fogok órákat szánni arra, hogy válasszak közülük.

6. És akkor kattintsunk egy kicsit jó sokat

Egy szobáért meg kell dolgozni! Kemény munkával kell átrágni magunkat az akciókon, a szobaválasztáson át a csomagárakat, dátumokat, kitöltendő mezőket megmászva egészen a foglalásig.

7. Hiba! Próbálja meg később

Nincs is annál jobb, mint amikor minden adatunk, időpont és DNS-ünk megadása után egy "Hiba! Nézzen vissza később" feliratot kapunk az arcunkba. Egy biztos: nem nézünk vissza.

8. Mindent látni, csak a kapcsolatot nem

Árak jól kiemelve, csomagok csillognak, de azt már keresgélni kell, hogyan vehetjük fel a kapcsolatot. A kapcsolat mellett sokszor azért is kutatni kell, hogy hol található a szálloda. Vannak, akik nem könnyítik meg, hogy őket válasszák...

9. Rejtett árak, és kikötések

Amikor már célnál érzi magát az ember, akkor jön elő, hogy ha reggelit is akarok, akkor még fizessek ennyit, ha kilátást is, akkor még annyit. Ennél már csak az kellemetlenebb, amikor a plusz költségek már magán a szálláshelyen derülnek ki.

10. Legjobb árak garantálva

Foglalási rendszerek tömkelegén kell elhinnem, hogy a legjobb árakat itt találom... Úgysem fogom összehasonlítani őket, szóval a legismertebbet választom. A foglalási rendszerekkel gondolom nem csak nekem vannak gondjaim...

2 megjegyzés:

  1. Valóban akkora gondot okoznak a csomagok? Mindenkinek gond ez? Szerintem teljesen természetes dolog, hogy vannak csomagok.

    VálaszTörlés
  2. Én mind a 10 dolgot zavarónak találom.

    VálaszTörlés

Értékelés