2012. július 25., szerda

Twitter eszközök - Induljunk fordítva!

Bejegyzés szerzője: Rákóczi Piroska 

Mielőtt bárki félreértené a címet: nem keresztrejtvény mondás áll itt. (Induljunk fordítva azaz: knujludni) Nem, ez nem keresztrejtvény, ez igazi felszólítás. Az előző bejegyzésben arról hoztam példákat, hogy hogyan használhatjuk szállóvendégeink Twitteres befolyásoló képességét saját szálláshelyünk népszerűsítésére. Ezért mutattam be azt, hogy hogyan lehet a Tweet Grader alkalmazással és egy jó tervvel elérni, hogy rólunk igazán megbízható emberek igazán sokat és jót írjanak.

Ami most következik, az egy kicsit más. A bemutatandó Tweetlevel eszköz ugyanis arra is alkalmas, hogy megtudjuk, hogy egy-egy témában, kiket tartanak a világ Twitterezői a legmegbízhatóbb információs forrásnak. Ez a téma, a mi esetünkben lehet a hotel is vagy az utazás is. Azt pedig, hogy ezen az alkalmazáson fordítva érdemes elindulni azért mondom, mert itt nem az a tervünk lényege, hogy a nálunk megszálló emberek közül válasszuk ki a legbefolyásosabbakat, hanem az, hogy a legbefolyásosabb embereket tegyük nálunk megszálló vendégekké. A Tweetlevel segítségével könnyen kiválaszthatjuk őket. Hogyan?

Először menjünk föl a következő oldalra: TweetLevel, majd keressük meg a „searsh for topic” mezőt és írjuk be, hogy hotel. A „search for topic” mezőtől jobbra találunk egy 4 pontból álló legördíthető kismenüt. Ebből válasszuk most a „Trust” szót, majd nyomjunk egy „entert”.  Ekkor az alkalmazás türelemre int, megkér hogy várjunk egy fél percet. Érdemes várni.
30 másodperc után egy több grafikából és egy táblázatból álló felülethez jutunk. A táblázatban szerepelnek olyan Twitterezők, akikben a többiek megbíznak, és akik az elmúlt 30 napban rengeteget foglalkoznak szállodákkal. Nos, őket érdemes bejelölni a Twitter felületünkön, hogy követni fogjuk őket. Ha egy ideig megfigyeljük az írásban meglevő szokásaikat, egyet, kettőt vagy ahányat költségvetésünk elbír, akár meg is ajándékozhatunk egy nálunk töltendő hétvégével. Hogy utána mi történjen, tessék megkérdezni egy PR szakértőtől. Tetszeni fog neki a feladvány – még akkor is, ha nem egy keresztrejtvény része.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Értékelés