Hideg hívást kezdeményeztem. Egy budapesti hotelt hívtam föl azzal a szándékkal, hogy fölajánljam nekik szolgálataimat Twitter ügyében. Rövid, elutasító és nagyon korrekt választ kaptam. Épp most tervezték, hogy megszűntetik a Twitter fiókjukat. Elbúcsúztam, lettem a kagylót. Sajnálom, hogy akkor nem mondtam el, hogy a Twitterrel sokkal többet lehet elérni mint szállóvendégeink tájékoztatása.
Csak egy jó terv kell hozzá, melynek ismertetését én is kíméletesen rövidre fogom.
Íme a terv.
Minden vendégtől el kell kérni a Twitter fiókjának címét, és minden egyes vendégnek meg kell nézni a különböző internetes befolyásolási mutatóit, majd a legkiválóbb közösségi médiásokat kitüntetett figyelemmel kell kísérni.Ezek után minden komoly hírünket meg kell osztani velük, és nyomon kell követni, hogy ők e híreket hogyan adják tovább. Így azt is elérhetjük, hogy befolyásos Twitterezők másoknak ajánlják hotelünket. És e mások vendégeink lesznek.
Aki e terv megvalósításában kezdő, annak két oldalt ajánlok a figyelmébe. Az egyik a Twitter Grader, a másik a Tweetlevel. Ezeken az oldalakon viszonylag könnyű tájékozódni, de azok számára, akiknek drága az idejük a tanulásra, a következő bejegyzésben bemutatjuk a két oldal használatának fogásait.
Azonban azt, hogy ezzel a bejegyzéssel újból szólhattam-e az engem elutasító szállodásnak, csak remélni tudom.
Mi a véleményük, Önök szerint visszahívjam az urat?
Vissza kellene hívni egy Facebookos ajánlattal. Az is a profiljába tartozik, nem?
VálaszTörlésKapcsolat menüpontunkon fel tudja venni velünk a kapcsolatot, szívesen segítünk!
Törlés