2020. február 3., hétfő

Keresőoptimalizálás alapjai szállásoknak - Videó

Marketing alapozó videósorozatomban a szállások keresőoptimalizálásának alapjait mutatom meg.

Meggyőződésem, hogy keresőoptimalizálással egy apartman, vagy egy hotel is vendégeket tud szerezni, hiszen folyamatos látogatottságot tud biztosítani releváns témákban weboldala számára.

Nevedre minimum megjelenni

Az tényleg csak egy minimum, hogy a saját nevedre megjelenj a Google találati listájának legelején, hiszen ha valaki a te márkádra keres érdemes ott lenned és dominánsan megjelenni. Főleg szállásként, ahol valószínűleg a viszonteladói oldalak hirdetéssel próbálnak a szállás elé férkőzni.

Az OTA oldalak odafékőznek ugyan, de a Booking és hasonló oldalakon keresgélő potenciális vendégek is rákeresnek majd a nevedre, hogy megnézzék weboldaladat. Nagyon fontos tahát, hogy megjelenj számukra!

Témákat uralj

Fontos továbbá, hogy értékes látogatóforrást biztosítts, ami azt jelenti, hogy nem csak a nevedre kell optimalizálnod az oldalt, hanem a környéken keresőkre is. Ezt Lokális keresőoptimalizálásnak is nevezzük, amikor a desztinációdban szolgáltatást vagy szállást keresőket érsz el.

Tehát az történik, hogy amikor álmodozási, vagy tervezési fázisába kerül a potenciális vendéged, akkor fogod elérni hasznos tartalmakkal a honlapodon keresztül.

A videóban végigvesszük: 

  • Mi az a keresőoptimalizálás?
  • Miért jó egy szállásnak a keresőoptimalizálás?
  • Milyen feladatokkal jár a SEO
  • Mitől nehéz optimalizálni?
  • Milyen eredményekre számíthatsz?

Videó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Értékelés