Meggyőződésem, hogy keresőoptimalizálással egy apartman, vagy egy hotel is vendégeket tud szerezni, hiszen folyamatos látogatottságot tud biztosítani releváns témákban weboldala számára.
Nevedre minimum megjelenni
Az tényleg csak egy minimum, hogy a saját nevedre megjelenj a Google találati listájának legelején, hiszen ha valaki a te márkádra keres érdemes ott lenned és dominánsan megjelenni. Főleg szállásként, ahol valószínűleg a viszonteladói oldalak hirdetéssel próbálnak a szállás elé férkőzni.Az OTA oldalak odafékőznek ugyan, de a Booking és hasonló oldalakon keresgélő potenciális vendégek is rákeresnek majd a nevedre, hogy megnézzék weboldaladat. Nagyon fontos tahát, hogy megjelenj számukra!
Témákat uralj
Fontos továbbá, hogy értékes látogatóforrást biztosítts, ami azt jelenti, hogy nem csak a nevedre kell optimalizálnod az oldalt, hanem a környéken keresőkre is. Ezt Lokális keresőoptimalizálásnak is nevezzük, amikor a desztinációdban szolgáltatást vagy szállást keresőket érsz el.Tehát az történik, hogy amikor álmodozási, vagy tervezési fázisába kerül a potenciális vendéged, akkor fogod elérni hasznos tartalmakkal a honlapodon keresztül.
A videóban végigvesszük:
- Mi az a keresőoptimalizálás?
- Miért jó egy szállásnak a keresőoptimalizálás?
- Milyen feladatokkal jár a SEO
- Mitől nehéz optimalizálni?
- Milyen eredményekre számíthatsz?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése