Sokak számára nehéz terület a tartalommarketing, pedig napjainkra minden felületen kellene kezelni és etetni a közösségi médiát. Többek között időt is megspórolhatsz, de hatékonyságot is növelhetsz egy tartalom stratégiával.
Úgy látom, a legnehezebb feladat
Több száz weboldal elkészítése után azt látom, hogy mindig a tartalmak átadása - azaz elkészítése - a legnagyobb probléma a megrendelő számára. Persze tisztelet a kivételnek, aki csuklóból szuper tartalmakat ír!Ha tartalommenedzsmenttel rendszerezni tudod a tartalmaidat, egy online stratégiába tudod önteni azt, akkor sokkal hatékonyabb leszel, lesz egy fonal, ami mentén folyamatosan készítheted a tartalmat és az sokkal hatékonyabb is lesz, mint a spontán készült anyagok.
Végignézzük az eszköz alapjait, miről is szól
- Mi az a tartalommenedzsment?
- Miért jó egy szállásnak ha foglalkozik a tartalommarketinggel?
- Milyen feladatokkal jár a tartalmak profi kezelése?
- Mik a nehézségek a tartalom előállításánál?
- Milyen eredményekre számíthatsz?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése