Ennek apropóján beszélgettünk Mártival és Shopival a BeMyGuest keretein belül arról, milyen céljai lehetnek egy kampánynak.
Kampány célok lehetnek például:
- Bizonyos célcsoportok elérése: ekkor bizonyos emberek a figyelmét szeretnéd a szállásodra felhívni, mint a nyugdíjasokét, vagy családokét
- Egy konkrét csomag értékesítése: ekkor mondjuk egy húsvéti hosszúhétvége értékesítése a cél, azaz konkrét csomagot akarsz eladni
- Egy szolgáltatás tudatosítása: felhívni követőid, vagy a nagyvilág figyelmét egy konkrész kiegészítő szolgáltatásodra (masszázs, kirándulások, életmód, családbarátság)
- Megosztás ösztönzése: a követőidet szeretnéd ösztönözni, hogy az ismerőseik körében terjesszék szállásod jóhírét
- Lead generálás: feliratkozókat szeretnél gyűjteni, akikből később vendéget generálhatsz.
- Remarketing lista bővítése: nagy forgalmat generálsz a weboldaladra, emiatt olyan remarketing listákat építhetsz, a amik kampányaid során használhatóak lesznek.
- Követők szerzése: szeretnéd a közösségi médiádat követők számát megemelni, hogy a saját "médiabirodalmad" több embert érjen el
- x perc eltöltése a weboldalon: egy cél lehet, hogy több időt töltsön az érdeklődő a honlapodon, amit például linkek elhelyezésével, érdekes tartalmak készítésével érhetsz el
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése