2020. február 10., hétfő

Mi lehet egy online kampány célja szállásodnál? - BeMyGuest videó

Egy előadást tartottam arról, hogy milyen céljai lehetnek egy kampánynak, ugyanis míg általában a foglalást szokták emlegetni - ami érthető - addig ha nem állítasz fel más célokat is, sok fölösleges pénzt és energiát fogsz elégetni.

Ennek apropóján beszélgettünk Mártival és Shopival a BeMyGuest keretein belül arról, milyen céljai lehetnek egy kampánynak.

Kampány célok lehetnek például:

  • Bizonyos célcsoportok elérése: ekkor bizonyos emberek a figyelmét szeretnéd a szállásodra felhívni, mint a nyugdíjasokét, vagy családokét
  • Egy konkrét csomag értékesítése: ekkor mondjuk egy húsvéti hosszúhétvége értékesítése a cél, azaz konkrét csomagot akarsz eladni
  • Egy szolgáltatás tudatosítása: felhívni követőid, vagy a nagyvilág figyelmét egy konkrész kiegészítő szolgáltatásodra (masszázs, kirándulások, életmód, családbarátság)
  • Megosztás ösztönzése: a követőidet szeretnéd ösztönözni, hogy az ismerőseik körében terjesszék szállásod jóhírét
  • Lead generálás: feliratkozókat szeretnél gyűjteni, akikből később vendéget generálhatsz.
  • Remarketing lista bővítése: nagy forgalmat generálsz a weboldaladra, emiatt olyan remarketing listákat építhetsz, a amik kampányaid során használhatóak lesznek.
  • Követők szerzése: szeretnéd a közösségi médiádat követők számát megemelni, hogy a saját "médiabirodalmad" több embert érjen el
  • x perc eltöltése a weboldalon: egy cél lehet, hogy több időt töltsön az érdeklődő a honlapodon, amit például linkek elhelyezésével, érdekes tartalmak készítésével érhetsz el
Rengeteg célod lehet, sőt egyszerre több is. A videóban példákkal szemléltetjük miért is fontos mindez


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Értékelés