2020. január 19., vasárnap

Szállás viszonteladói oldalak mellett kell e marketing stratégia? - Videó

Ebben a videóban arról elmélkedem egy fórumhozzászólás kapcsán, mennyire fontos, hogy saját stratégiával rendelkezz, végezz saját marketing tevékenységet, hiszen nem elég egy lábon állni az online világban.

A felvetés az volt, hogy sok szállásnak nem is kell egyéb megjelenés, csupán néhány OTA (Online Travel Agent) oldalon jelen lenni és az önmagában elég vendéget termel.

Egyáltalán nem elég viszonteladó oldalakon jelen lenni!

Hiába csak mondjuk a Booking.com oldalról érkeznek a vendégek, akkor is az utazók 65%-a megnézi a szállások weboldalát, még akkor is, ha végül az OTA oldalon foglal.
Összehasonlít, barátkozik, árakat vizsgál, képeket néz, tehát ha jól dolgozol, meggyőzheted, hogy ne a konkurensedhez menjen.

Csak honlap?

Még csak a honlap sem elég, ugyanis lesz vendéged aki a Google-ban keres rád, de lesz aki az Instagram felületedre kíváncsi.
Miért engednéd el ezeknek az érdeklődőknek a kezét?

Visszatérő vendégek és a válság

Nem csak az előb említett okok vannak ám! Miért állnál egy lábon? Miért ne gondolnál a visszatérő vendégeidre? Ha nincs egyéb megjelenésed csak a viszonteladói oldalak, akkor elvágod magad a márkaépítéstől, a direkt foglalásoktól.

A videó

Nézd meg a videót, mert abban minderről bővebben beszélek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Értékelés