2010. június 9., szerda

Gyors változás, gyors reakció

Két évvel ezelőtt honlap tervezése közben nem lett volna jelen a Facebook, és a Twitter a honlapon, ma viszont jobbfajta honlapnál bekerülnek ezek a funkciók. A holnap a közösségeké, és holnapután?! A kulcs a gyors reagálás!

A hirdetők lassan reagálnak a trendekre. Ez az internet jelentőségének figyelembevételét is jelenti. Annak idején, aki honlapot készíttetett mára előnybe került azon versenytársaival szemben, akik csak mostanában kezdték el kóstolgatni az Online Hotel Marketing vendégszerző szépségeit.

A mai trend, hogy az emberek megosztják egymással utazási tapasztalataikat, fényképeiket, és igen, azt is, hol szálltak meg. Ezt a szelet kell kifognia a szállodáknak és kisebb szálláshelyeknek is.

Hol van a célcsoportunk? Ha már nem a TV-t nézik, már nem az utazási irodába mennek foglalni, és barátaikat is a Facebookon, Twitteren, vagy IWIW-en fogják kérdezgetni, megmutatni fényképeiket.

Mix
Én a F1-et mindig nézem, ki nem hagynám, viszont mellette nyitva van a laptopom, és nézem a részidőket. Van aki nem ennyire fanatikus, de más témákat néz. Ha meglátok egy érdekes várost a tévében, rákeresek a látnivalóira, esetleg még szállást is foglalok.

Internetképes telefon
2011-re mobilról indított keresések száma eléri a 2007-es számítógépes keresések számát. Ez sok, és mutatja a jövőt. A kérdés az, Ön megtalálja e benne a lehetőségeit!

2 megjegyzés:

  1. A magyar cégek többsége még az online marketinghez is alig nőtt fel, nemhogy a mobil platformokhoz. A piac viszont igen. Nem gyors reakció kellene ide, hanem a lemaradást kellene nagyon gyorsan behozni.

    A szállás különösen nehéz terep, mert itt különösen nagy a közösség szerepe, már csak azért is, mert az emberek nem kis részben a társadalmi elismertségért mennek nyaralni (hogy elmondhassák, milyen különleges és drága helyen jártak).

    VálaszTörlés
  2. Kedves Ákos, nem mindenben értünk egyet, például nem hinném, hogy a társadalmi elismertségért mennének nyaralni az emberek. A szálloda minősége, vagy a kiválasztott hely lehet, hogy múlik ilyeneken is, de ennél ez sokkal összetettebb.

    A szállások magyarországon valóban lemaradásban vannak az online marketing területén. Ezzel a bloggal is ennek lefaragásán fáradozom.

    VálaszTörlés

Értékelés