tag:blogger.com,1999:blog-2429734365612203692.post7208605778295989073..comments2023-06-11T15:58:28.456+02:00Comments on Szállás Marketing: Gyors változás, gyors reakcióAnders Tamáshttp://www.blogger.com/profile/08791642305512662892noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-2429734365612203692.post-33001050583665968842010-08-24T23:27:47.728+02:002010-08-24T23:27:47.728+02:00Kedves Ákos, nem mindenben értünk egyet, például n...Kedves Ákos, nem mindenben értünk egyet, például nem hinném, hogy a társadalmi elismertségért mennének nyaralni az emberek. A szálloda minősége, vagy a kiválasztott hely lehet, hogy múlik ilyeneken is, de ennél ez sokkal összetettebb.<br /><br />A szállások magyarországon valóban lemaradásban vannak az online marketing területén. Ezzel a bloggal is ennek lefaragásán fáradozom.Anders Tamáshttps://www.blogger.com/profile/08791642305512662892noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2429734365612203692.post-53362286791378926442010-08-24T16:09:26.853+02:002010-08-24T16:09:26.853+02:00A magyar cégek többsége még az online marketinghez...A magyar cégek többsége még az online marketinghez is alig nőtt fel, nemhogy a mobil platformokhoz. A piac viszont igen. Nem gyors reakció kellene ide, hanem a lemaradást kellene nagyon gyorsan behozni. <br /><br />A szállás különösen nehéz terep, mert itt különösen nagy a közösség szerepe, már csak azért is, mert az emberek nem kis részben a társadalmi elismertségért mennek nyaralni (hogy elmondhassák, milyen különleges és drága helyen jártak).Csertán Ákoshttp://iamonline.blog.hunoreply@blogger.com