2018. január 30., kedd

3 keresőoptimalizálási technika, amire figyelj

A keresőoptimalizálás segít több látogatót szerezni honlapodra, vagy blogodba. Teszi ezt folyamatosan és ingyen, azaz egy olyan biztos forgalomforrás, amire szállásod online marketing alapjait építheted.



Egyik oldalamon például a forgalom 75%-át hozza, ami jelentős mozgatórugója az online stratégiának. Lefedtem a jelentősebb kulcsszavakat. Van ami nincs olyan jó pozícióban, de közel 1000 különböző kulcsszóra jelenik meg az oldal, ami lefed egy jelentős területet, amire a látogatók keresnek.

Van három olyan alapvető keresőoptimalizálási technika, amikre figyelve eredményeket érhetsz el.

Kulcsszavak és oldal struktúrája

Nem mindegy, milyen kulcsszavakat nézel ki magadnak, milyenekre jelensz meg a kereső találati listáin és milyen pozícióban. Népszerű kulcsszavakra nehéz jó pozícióba kerülni, viszont sok foglalást és látogatót szállít, míg a kevésbé népszerű szavakra könnyen jöhetsz ki elöl, de kevés látogató írja be a keresőbe.

Tippek:
  • Kulcsszókutatás segítségével megtalálhatod a megfelelő szavakat. Kombináld azokat, amikre könnyű kijönni, szűk réteg keres, de mégis olyan embereket vonz, akik foglalni akarnak, mert például a környékeden keresnek szállást
  • Megfelelő oldalstruktúra kialakításával úgy rendezheted honlapodat, hogy a hasonló témák (és kulcsszavak) egymást erősítség, így egy téma szakértője lehetsz a Google szemében

Belső linkek

Belső link az, amikor a szövegben is elhelyezel linket, és annak segítségével is tud navigálni olvasód. Emiatt több időt tölt honlapodon, nagyobb esélyel foglal. Nem csak a navigáció miatt jó ez a számodra, hanem:

  • A Google robotjai könnyebben térképezik fel honlapodat
  • Segít a keresőmotornak megérteni, melyek a fonos aloldalak
  • Honlap rangsorolási értékét növeli
  • Keresőoptimalizálásban segít, ha releváns link mutat releváns tartalomra

Képek és videók

Gyakran felejtkeznek el róluk, Te ne tedd! Sok látogatót szerezhetsz képek és videók segítségével, csak néhány dolgot kell megtenned.

  • Használj minden szöveged mellett képeket is: csak illusztrációként, ha nincs más funkciója, de a kép javítja az oldalad értékét a Google szemében
  • A kép fileneve is legyen kulcsszó, és a beillesztéskor adj leírást a kép mellé, és a Meta elemeket is töltsd ki.
  • Videóhoz készíts bő leírást és a videó mellett legyen szöveges tartalom is, ami tartalmazza a kulcsszavakat

Összefoglalva: hogyan legyen több vendégem?

Ha a kulcszavakra, belső linkekre és a képekre/videókra odafigyelsz, tudatosan használod őket, akkor jobb pozícióban fogsz megjelenni a keresőben.

Olyan passzív forgalomra számíthatsz ezután, ami alapján bizonyos vendégszerző technikákat tudsz majd használni, hiszen sose felejtsd, látogatók nélkül foglalásaid se lesznek!

Legyél lelkes és kitartó a keresőoptimalizálás területén, mert passzívan szerezhetsz látogatókat, akik érdeklődnek a szállásod iránt.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Értékelés