Egyik oldalamon például a forgalom 75%-át hozza, ami jelentős mozgatórugója az online stratégiának. Lefedtem a jelentősebb kulcsszavakat. Van ami nincs olyan jó pozícióban, de közel 1000 különböző kulcsszóra jelenik meg az oldal, ami lefed egy jelentős területet, amire a látogatók keresnek.
Van három olyan alapvető keresőoptimalizálási technika, amikre figyelve eredményeket érhetsz el.
Kulcsszavak és oldal struktúrája
Nem mindegy, milyen kulcsszavakat nézel ki magadnak, milyenekre jelensz meg a kereső találati listáin és milyen pozícióban. Népszerű kulcsszavakra nehéz jó pozícióba kerülni, viszont sok foglalást és látogatót szállít, míg a kevésbé népszerű szavakra könnyen jöhetsz ki elöl, de kevés látogató írja be a keresőbe.Tippek:
- Kulcsszókutatás segítségével megtalálhatod a megfelelő szavakat. Kombináld azokat, amikre könnyű kijönni, szűk réteg keres, de mégis olyan embereket vonz, akik foglalni akarnak, mert például a környékeden keresnek szállást
- Megfelelő oldalstruktúra kialakításával úgy rendezheted honlapodat, hogy a hasonló témák (és kulcsszavak) egymást erősítség, így egy téma szakértője lehetsz a Google szemében
Belső linkek
Belső link az, amikor a szövegben is elhelyezel linket, és annak segítségével is tud navigálni olvasód. Emiatt több időt tölt honlapodon, nagyobb esélyel foglal. Nem csak a navigáció miatt jó ez a számodra, hanem:- A Google robotjai könnyebben térképezik fel honlapodat
- Segít a keresőmotornak megérteni, melyek a fonos aloldalak
- Honlap rangsorolási értékét növeli
- Keresőoptimalizálásban segít, ha releváns link mutat releváns tartalomra
Képek és videók
Gyakran felejtkeznek el róluk, Te ne tedd! Sok látogatót szerezhetsz képek és videók segítségével, csak néhány dolgot kell megtenned.- Használj minden szöveged mellett képeket is: csak illusztrációként, ha nincs más funkciója, de a kép javítja az oldalad értékét a Google szemében
- A kép fileneve is legyen kulcsszó, és a beillesztéskor adj leírást a kép mellé, és a Meta elemeket is töltsd ki.
- Videóhoz készíts bő leírást és a videó mellett legyen szöveges tartalom is, ami tartalmazza a kulcsszavakat
Összefoglalva: hogyan legyen több vendégem?
Ha a kulcszavakra, belső linkekre és a képekre/videókra odafigyelsz, tudatosan használod őket, akkor jobb pozícióban fogsz megjelenni a keresőben.Olyan passzív forgalomra számíthatsz ezután, ami alapján bizonyos vendégszerző technikákat tudsz majd használni, hiszen sose felejtsd, látogatók nélkül foglalásaid se lesznek!
Legyél lelkes és kitartó a keresőoptimalizálás területén, mert passzívan szerezhetsz látogatókat, akik érdeklődnek a szállásod iránt.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése