2016. szeptember 16., péntek

Turisztikai marketing konferencia 2016

Hagyományos formák, digitális trendek, kihívások és megoldások, Budapest turizmusa témákkal kerül megrendezésre a Turisztikai Marketing Konferencia a Benczúr Hotelben szeptember 22.-én. Az érdekes témák miatt nem tudom kihagyni, egy kis kedvcsinálót szeretnék adni.


A Turisztikai konferencia témái:

A turisztikai marketing hagyományos formáinak bemutatásával kezdődik a nap, amivel megalapozták az érdeklődésemet, mert mindig csak az újdonságokról olvasok, jó lesz a hagyományos alapokat felidézni, valamint biztos lesznek számomra újdonsággal bíró módszerek is.

Érdekesnek ígérkezik a "Tizenhétezer foglalás óránként - Digitális átalakulás a turizmusban 
Hogyan tervezi meg az utazást a mai turista?
" című előadás is, hiszen ezt a témát én is előszeretettel kutatom. Úgy gondolom, abból kell kiindulnunk, hogyan foglal egy vendég. Ha ezt ismerjük, akkor erre kell építeni a marketingünket. Biztosan végigjegyzetelem majd!


A "kihívások és megoldások a turisztikai marketing területén" című előadás megadja a válaszokat mikre kell figyelnünk, mik a nehézségek és mikre kell figyelnünk.

A Élmény - design -város című, és a Fesztiválturizmus előadások is érdekes témát adnak. Egyrészt a városi élményekről, másrészt a fesztivál-nagyhatalommá válásról szólnak.

Ebédszünet után is kerekasztal-beszélgetés keretén belül lesz szó Budapest erősségeiről és kitörési lehetőségekről turisztikai marketing szempontból. A szakemberek  több területről érkezve biztosan sok érdekes szempontból világítják meg a témát.


A részletes program, és a jelentkezés ezen a linken lehetséges. A konferencián találkozunk!


Program


9.00 - 9.30 Regisztráció
9.30 - 9.40 Köszöntő
Bán Teodóra, BFTK ügyvezető és Szántó Zoltán, Turizmus Trend főszerkesztő
9. 40 - 10.00 Csak győzzük a kihívásokat! - Hagyományos és újszerű turisztikai marketing, kihívások, a turisztikai szakma válaszai
Az előadás fókuszában annak vizsgálata áll, hogy  az elkövetkező években a különböző marketingeszközök, illetve -csatornák előtt milyen jövő áll. 

előadó: Jászberényi Melinda, Budapesti Corvinus Egyetem docens
             Kiss Kornélia, Budapesti Corvinus Egyetem Turisztikai Központ vezető 

10.00 - 10.20 Tizenhétezer foglalás óránként - Digitális átalakulás a turizmusban 
Hogyan tervezi meg az utazást a mai turista?
előadó: Lakatos Tibor, MITO tanácsadó


10.20 - 10.40 Élmény - design - városelőadó: Remete Tibor, Super Channel ügyvezető
10.40 - 10.50 Fesztiválturizmus 
Magyarország fesztivál-nagyhatalommá nőtte ki magát,de még nem tartozunk az élmezőnybe. A Fesztiválturizmus című könyv azért született, hogy Magyarország a régió turisztikai központjává váljon pár éven belül.
Jászberényi Melinda, Budapesti Corvinus Egyetem docens 

10.50 - 11.15 Kávészünet
11.15 - 12.15 A Budapest brand nemzetközi megítélése
kerekasztal-beszélgetés: Bagi László, újságíró, várostörténész
Puczkó László, egyetemi tanár, kutató
Zsidai Roy, Zsidai Group 
Moderátor: Vereckei András, Turizmus Trend főmunkatárs 

12.15 - 13.15 Kulturális turizmus és kommunikációkerekasztal-beszélgetés:
Bán Teodóra, BFTK ügyvezető
Dr. Farbaky Péter, Budapesti Történeti Múzeum Főigazgató
Káel Csaba, Müpa vezérigazgató

Ókovács Szilveszter, Operaház főigazgató 

Moderátor: Szigeti Péter, Professional Publishing Hungary tartalomfejlesztési vezető

13.15 - 14.00 Ebédszünet
14.00 - 15.00 Budapest erősségei és kitörési lehetőségei turisztikai marketing szempontbólkerekasztal-beszélgetés:  
Drégely Ágnes, MUISZ alelnök, Tour East Tour ügyvezető igazgató  
Dudás Ildikó, Hotel Corvinus Kempinski pr-menedzser 
Flesch Tamás, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége ügyvezetésének tagjaKovács Tamás, Budapest Tuk Tuk ügyvezető
Vass Anita, Mellow Mood Hotels marketing és kommunikációs igazgató 
Moderátor: Szántó Zoltán, Turizmus Trend főszerkesztő


Szakmai partner:
BFTK


Kapcsolat: Tóth Veronika e:  tothv@ttrend.hu  t: 1 430 4544




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Értékelés