2015. március 23., hétfő

Webgalamb hírlevélküldő rendszer szállásoknak II.

Egy előző bejegyzésben kezdtem el vizsgálni a Webgalamb hírlevél küldő rendszert. Összevetettem a funkcióit, egy szállás igényeivel. Ezt az összevetést folytatom most.


Funkció: Tesztelés

Az egyik legjobb dolog amit tehetünk hírlevél marketingünk érdekében, ha mindent mérünk és tesztelünk. Levelek esetén a megnyitási számot, és azon belül a kattintási számot használhatjuk, amit a Webgalamb mind mérni tud.
Több csomagot tartalmazó levél esetén mérhetjük, melyiknek a linkjére kattintottak többen, és a későbbiekben azokat tehetjük előre a levében, olyan témájú cikkeket, ajánlatokat dolgozhatunk ki, amiket szeretnek olvasni vendégeink.
Tesztelhetjük a címsorunkat is. Ugyanazt a levelet különböző címsorokkal tudja tesztelni a rendszer, a feliratkozottaink egy részén, majd a több megnyitást kapó levelet küldi ki a csoport maradék tagjának. Mert nem mindegy, hogy a feliratkozottaink 20, vagy 45%-a nyitja meg a leveleket!

Meg kell jegyezni, hogy minden szoftver mérése pontatlan, de ez a különböző levelezőkliensek "hibája", ami ugyanis nem mindig ad lehetőséget a megnyitási szám pontos mérésére.

Funkció: Szegmentálás

Feliratkozott olvasóinkat különböző csoportba rendezhetjük, és ezt érdemes meg is tennünk, hogy jobban célozhassuk meg őket üzeneteinkkel. Gondoljunk csak bele, mennyivel jobb egy nekünk szóló üzenetben, egy nekünk kitalált ajánlatot kapni. Milyen csoportokra osszuk a feliratkozottakat?
  • Nyelv szerint
  • Volt e már a hotelünkben
  • Nem szerint
  • Igénybevett szolgáltatás szerint
  • Stb.

Funkció: Levél küldésének módjai

Kiküldhetjük levelünket azonnal, de még több módszert is beépítettek a Webgalambba.
Kiküldhetjük a levelet a feliratkozás után tetszőleges nappal, aminek segítségével a már említett követő levél sorozatot valósíthatjuk meg.
Időzített időpontban, azaz akkor is küldhet a rendszer levelet, amikor mi nyaralunk, vagy másképp mondva: előre dolgozhatunk.
De van módunk bizonyos időközönként levelet küldeni, illetve egy űrlapmezőben szereplő időponthoz viszonyítva (így például küldhetünk akciót azelőtt, hogy hotelünkbe érkezne a vendég.)

Mire használhatjuk a hírlevélküldő rendszert?

Végignézve vendég szempontjából, a következő pontokon találkozhat a Webgalambbal.
  1. Egy csalival feliratkozókat gyűjt, így aktívan befolyásolja a vendég döntését
  2. Meggyőzés után a foglalási ajánlatot az űrlap segítségével kapjuk meg
  3. Míg a szállásra ér, több ajánlatot, kaphat szolgáltatásokról, programokról
  4. Hazautazás után rögtön levelet kap a vendég, hogy írjon véleményt
  5. Folyamatosan tartja a kapcsolatot, hogy újra visszacsábítsa hozzánk

Ha tudunk segíteni összeállítani egy jó kis rendszert, keressen meg. A Webgalambot pedig ki is próbálhatja, mert honlapjukon 30 napos tesztidőszakra is van lehetőség.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Értékelés