2012. október 23., kedd

Mi a legnagyobb baj a szállodai szlogenekkel?


A legnagyobb baj a szállodai szlogenekkel az, hogy nincsenek. Tudom, sokan ezt azzal indokolják, hogy egy szlogen nem ad el férőhelyet, és önmagában igen gyenge marketing eszköz. Ehhez azt is hozzá szokták tenni, hogy a vendégek sok-sok információt gyűjtenek be egy hotelről vagy panzióról, mire végül úgy döntenek, hogy az adott szálláshelyet választják.

Igen ám, de ha sok-sok információt gyűjtenek be, akkor több szálláshelyről gyűjtenek be információt. Vajon hogyan, mitől fognak emlékezni éppen az Ön szállodájára?

Bizonyára lesznek az információk keresői között, akik képeket őriznek meg emlékezetükben, meg talán a hotel nevét. Az emberek egy csoportja így szokott önkéntelenül memorizálni. De van az embereknek egy másik nagy csoportja, amelynek tagjai szövegeket tudnak jól eszükbe vésni. Őket pedig egy-egy kiváló szlogen teheti az Ön szállodájára emlékező utazóvá.

Talán már érthető, hogy miért baj az, ha egy szállodának nincs szlogenje. Szerencsére turisztikai vállalkozók között azért vannak olyanok, akik jól tudják, amit eddig leírtam. Közülük én a Szállásvadász szállodai gyűjtő oldalt ajánlom szívesen figyelmükbe. Elérhetők a www.szallasvadasz.hu domainen.

Hogy mi az ő szlogenjük? Új kampányukhoz ezt alkották: „Szállásvadász - célkeresztben a legjobb szállások”.

Hogy miért jó ez a szlogen? Azon kívül, hogy frappáns, megvan az a tulajdonsága, hogy tartalmazza az oldal domain nevét, teljes összhangban van az oldal képi megjelenésével és partnereiről, a szálláshelyekről egyszerűen mond nagyon jót.

Hogy mikor látják majd hotel után kutató, potenciális vendégei ezt a szlogent? Ha figyelemmel kíséri a www.szallasvadasz.hu oldalt, hamarosan erre a kérdésére is választ kap.

1 megjegyzés:

  1. Erről a szlogen témáról mindig "a mesésShiraz Hotel" jut az eszembe. Olyan találó, és aktívan használják, ami rám is rámragadt. A szaunaszeánsz közben például legalább 5x elhanngzott, hogy "itt a mesés Shiraz hotelben", ezért gyakorlatilag otthon már mi is így használjuk.

    Na ennyire számít a jó szlogen, és annak ismételgetése

    VálaszTörlés

Értékelés