1. Nagyobb rang a keresőkben, és több ingyenes oldallátogatás
Manapság jövedelmező a keresőkben egy jó pozíció elfoglalása. Ezért is fontosak a keresési találatok a szállodáknak. Minél jobb helyezésekben szerepel egy oldal, annál több ember látogatja. Több ember pedig több foglalást is hoz.
A keresőmarketing szakértők fele mondja, hogy a blog nagyobb ranghoz vezet a keresőkben. Ha még ez nem lenne elég, az a tény biztosan, hogy a Google szereti a friss tartalmakat. (Egy frissítés nélküli honlap idejétmúltnak tűnhet.) Egyszerűen amióta a Blogok népszerű publikációs eszközökké váltak, a keresők szeretik őket.
2. A blog internetes jelenlétet épít
Az internetes jelenlét megmutatja, milyen gyakran jelenik meg az interneten azon emberek előtt, akinek ajánlata szól.
El kell rugaszkodni a honlap-centrikus filozófiától, és a „minél több helyen jelen lenni” modellt kell alkalmazni Minél többször találkozik célcsoportja Önnel, annál több foglalás realizálódik.
Régebben egy brossúra honlapra rakása elég volt weboldalnak, a mai konkurenciaharcban viszont egy honlapnak sokkal hasznosabbnak kell lennie, hogy megragadja a figyelmet.
Mára az emberek az interneten keresnek. Minél több tartalma van, annál jobban megtalálják, és kedvelik. Egy blog írása pont ezt segíti.
3. Szakértővé emel
Az emberek szeretik a belső információkat. Közöljön olyan tartalmat, amit máshol nem találnak meg. Érje el, hogy figyeljenek Önre, és segítségét kérjék utazásuk, és ottlétük megtervezésében.
Hogyan néz ez ki a gyakorlatban?
- Ha úti célt népszerűsít, írjon a környékről, és a programokról
- Az éttermi résznél különleges ételekről beszélgethet a szakáccsal
- A város megismertetésére közöljön úti terveket
4. Hatást gyakorolhat
Egy terület szakértőjének lenni számos előnnyel jár. Tanácsot adhat, köztudatba kerülhet, hallgatnak szavára.
A „beépüléssel” megtalálhatja saját piaci rését, és aktívan kommunikálhat velük.
Egy blog ideális eszköz, hogy ötleteket osszon meg. Minden „ötlet, tanács” bejegyzés formájában kerül napvilágra, melyeket innentől bárki megtalálhat. Ezeket az egyre bővülő blog bejegyzéseket újra és újra fel is használhatja marketing kampányaiban.
5. A blogja a szociális média csatorna tölcsére
Figyelemre méltó tény, hogy manapság a hatásosabb turisztikai marketing kampányok is szociális média mix segítségével terjesztik üzeneteiket.
A Blog egy egyszerű módja, hogy az összes típusú médiát egy helyre irányítsuk. A tölcsér centruma a Blog, ahol a legtöbb ember olvassa a tartalmakat.
Nincs is sok baj a különböző média kezelésével. A Youtube, vagy a Flickr megkönnyítik a képek és videók publikálását a Blogon. Pár gombnyomás, és képgalériák, és saját videók is megtekinthetővé válnak a tartalmak között. Semmilyen műszaki ismeret nem szükséges!
Köszönöm, hogy küldte ezt a levelet. Ön azt írja, hogy nem szükséges valami szaktudás az Ön által javasolt témához. Ezt cáfolom, mert én mint 71 éves személy, nem jártam külön tanfolyamra, ahol, számítógép kezelést tanultam volna, így nem hiszem, hogy az ajánlatával élni tudok.
VálaszTörlésÜdvözlettel:
Czifery Csaba
Tisztelt Csaba!
VálaszTörlésÚgy értem, hogy különösebb szaktudás nem szükséges. Például ez a blog a Google Blogger szolgáltatásával készül, ami elég egyszerű felületet kínál a bejegyzések készítésére, hozzászólások kezelésére, és mivel a Google fejlesztette, a keresőbarátsággal sincsen probléma. A blog elkészítése pedig alig nehezebb, mint mondjuk egy Freemailes postafiók létrehozása.
Egy honlapnál viszont mindezt be kell állítani, telepíteni kell az adminisztrációs felületet, ami sokkal több felhasználói illetve programozói ismeretek követel meg.
Kedves Tamás
VálaszTörlésCsabának igaza van. Mi, kis vállalkozók autodidakta módon tanultuk meg a számítógép kezelését, így minden új módszer alkalmazása gondot okoz. Idő és pénz pedig kevés van rá.
Tanácsai valóban sikerrel kecsegtetnek, csak nem olyan egyszerű a kivitelezése.
Köszönöm a tanácsokat, gondolkozom a probléma megoldásán.
VálaszTörlésTalán itt nem a letölthető tanagyagok jelentenék a megoldást, hanem videókkal, képekkel kiegészített gyakorlatias leckék. Olyanok, melyek segítségével a vállalkozók maguk tudnák megoldani a honlap, és a látogatottságnövelés problémáját. Ezek a bejegyzések inkább gondolatébresztésre jók, a gyakorlatot nem pótolják.
Minden ötletet szívesen veszek!