2019. szeptember 19., csütörtök

Lokális marketing kutatás második része a beszélgetésnek: Hogyan építik a bizalmat az értékelések a vendéglátásban? - BeMyGuest videó

A lokális marketing kutatásról szóló beszélgetés második részében folytatjuk a beszélgetést a magyarországi véleményezési szokásokról, amit magam készítettem.

Az első részben elkezdtük végignézni a kérdéseket a turizmus szemszögéből, most ezt folytatjuk.

Kérdések amiket átbeszélünk:

  • Miért olvasnak értékeléseket az emberek?
  • Hogyan befolyásolják az online értékelések az emberek helyi vállalkozásokról alkotott véleményét?
  • Mire figyelnek leginkább értékelések olvasása közben?
  • Mi az a minimum érték, amivel rendelkeznie kell a vállalkozásnak, mielőtt kiválasztják?
  • Hány darab értékeléssel kell rendelkeznie a vállakozásnak, hogy az emberek megbízzanak az értékelések átlagpontszámában?
  • Mennyire számítanak a régebbi vélemények?


Emlékeztetőül, a turizmusban a vélemények elengedhetetlenek. Ezek alapján választunk sokszor éttermet, szállást vagy turisztikai szolgáltatást.


Érdemes végignézned a videót, mert mint mindig, érdekes témákat boncolgatunk Mártival és Shopival.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Értékelés