Az első részben elkezdtük végignézni a kérdéseket a turizmus szemszögéből, most ezt folytatjuk.
Kérdések amiket átbeszélünk:
- Miért olvasnak értékeléseket az emberek?
- Hogyan befolyásolják az online értékelések az emberek helyi vállalkozásokról alkotott véleményét?
- Mire figyelnek leginkább értékelések olvasása közben?
- Mi az a minimum érték, amivel rendelkeznie kell a vállalkozásnak, mielőtt kiválasztják?
- Hány darab értékeléssel kell rendelkeznie a vállakozásnak, hogy az emberek megbízzanak az értékelések átlagpontszámában?
- Mennyire számítanak a régebbi vélemények?
Emlékeztetőül, a turizmusban a vélemények elengedhetetlenek. Ezek alapján választunk sokszor éttermet, szállást vagy turisztikai szolgáltatást.
Érdemes végignézned a videót, mert mint mindig, érdekes témákat boncolgatunk Mártival és Shopival.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése