Sok platformon tudod majd használni a véleményeket, a kutatás apropója mégis a lokális marketing volt és a fő eszközéül tekinthető Google Cégem.
Google Cégem vélemények
A kutatás eredményeként Magyarországon a második legfontosabb véleményezési platform a Google Cégem felülete, ahol a vélemények minden iparágra kiterjedően megtalálhatóak. A Google Cégem véleményekről teljes útmutatót is írtam pont ezért, ami nem csak a turizmus, hanem általános oldalról közelíti meg a kérdéskört.A vélemények a Google platformján mindanozáltal a turizmusban megkérdőjelezhetetlen. Képzeld csak el, amikor mondjuk éttermet választasz utazásod során, akkor a Google térképen böngészve a vélemények és fotók alapján döntesz, hogy melyik egységet válaszd.
Nincs ez másképp a szállásokkal sem.
Lokális Marketing kutatás kérdései:
- Milyen gyakran használják az emberek az internetet helyi üzletek megkeresésére?
- Milyen üzlet típusok értékeléseire keresnek rá leggyakrabban az emberek? Ez a kérdés kiemelten fontos turisztikai szolgáltatók-, gasztró vállalkozók-, és szállodaiparban vállalkozók részére!
- Melyik értékelő oldalban bíznak meg az emberek leginkább? Azaz mely oldalakon kell, hogy jelen legyél a vállalkozásoddal.
- Mennyire befolyásolják az emberek döntéseit az értékelő oldalak?
- Mi tesznek az emberek miután elolvasták egy vállalkozás értékeléseit? Különösen fontos lesz az, amit az értékelések elolvasása után tesznek! -
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése