2015. május 27., szerda

Mi az a Selfness, milyen trendet hozhat a szállodaiparban?


A selfness a társadalomkutatók és a trendkutatók által felvázolt, társadalmi változás, mely a wellness innovatív tovább fejlődése. Ez a trend a szállodaiparnak lehetőségeket ad, hiszen aki időben kihasználja a társadalmi igényt, annak megfelelő felkészültséggel, versenyelőnyt biztosít.

Mi az a Selfness?


Ennek az újszerű irányzatnak a lényege, maga az ember, és önmaga megismerésének fokozott igénye.
Kutatások szerint, a selfness trend az igénylők oldaláról rohamosan terjed. A szállodaipar fel kell, hogy készüljön erre, ugyanis a jövőben sokkal jobban kell koncentrálni a vendégek egyedi igényeinek a kielégítésére.
A vendég saját maga is szeretne önmagáért tenni, és ezért aktívan fog részt venni a szálloda által kínált szolgáltatásokon.

Milyen trendet hoz a selfness?


A vendégek egyre inkább keresik az egyedi arculattal rendelkező és különleges szolgáltatásokat kínáló szállodákat, amelyek elősegítik a személyiségük – egyéniségük - egyediségük fejlődését.
Az extra igények kiszolgálását megcélzó szállodának szolgáltatásokkal kell felkészülnie a vendégek fogadására, akik ezt nagyobb költéssel, és hosszabb ott-tartózkodással hálálják meg.
Nekem, mint selfness szolgáltatást nyújtó szállodának, folyamatosan figyelnem kell arra, hogy a régió szolgáltatóival is szinergikus legyen a kapcsolatom, és e mellett a lehető legsajátosabb környezetet biztosítsak a hozzám látogatóknak. Ezáltal a vendégek is újabb, és újabb lehetőséget kapnak összetett egyéniségük felfedezéséhez.

A Selfnessről még bővebben fogunk írni, érdemes figyelni, milyen lehetőségeket rejt szálláshelyünk számára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Értékelés