2013. június 10., hétfő

Megfelelő eszköz-e egy szállodának a remarketing?

+Piroska Rákóczi írása

Egyértelműen igen. Sok olyan eset van, amikor egy hotelnek érdemes remarketing Adwords hirdetésre is pénzt költenie. De mi a remarketing? A már honlapunkon járt látogatóinkat tudjuk reklámainkkal megcélozni, azaz ha egyszer honlapunkra vonzottuk az érdeklődőt, akkor újra és újra üzenetekkel láthatjuk el.

Általános értelmét biztosan Ön is ismeri: újból eladni valakinek valamit, amit egyszer már eladtunk, vagy költöttünk arra, hogy honlapunkra látogató érkezzen, és nem szeretnénk, hogy elvesszen.Ilyen eset például a gyógyfürdők mellé épült hotelek, horgászkempingek, vadászokat ellátó fogadók, búcsújáróhelyek moteljei és a nagy nyári fesztiválok látogatói által fölkeresett szállások.

Mi is a Remarketing?


A remarketing keretében, ha egy-egy Google hirdetéseket futtató oldalon valaki egy szálláshelyet reklámozó oldal reklámjára kattint és eljut a szálláshely oldalára, akkor annak a valakinek a böngészőjébe egy ún. sütit helyez a Google, és ha ismét olyan helyen böngészik az illető, ahová a Google hirdetést rakhat, akkor a Google újból földobja a korábban már választott, az adott szálláshelyről szóló hirdetést.

Miért jó a Remarketing egy szálláshelynek?

Azért, mert ez a rendszer alkalmazkodik a szállásfoglalók szokásaihoz. Mennyiben?
A legtöbb internetes szállásfoglalást keresgélés előzi meg. Az is gyakori, hogy egy leendő vendég 5-6 szálláshely honlapját is megnézi, mire végre dönt az egyik mellett. Így egy többször szeme elé kerülő hirdetés, több esélyt ad a hirdetőnek, hogy végül az ő szálláshelyét válassza a vendég.

Lát fantáziát egy ilyen reklámkampányban? Van már tapasztalata? Ossza meg velünk véleményét hozzászólásban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Értékelés