Bejegyzés szerzője: Rákóczi Piroska
Sok magyar szálloda kiváló fényképeket használ a honlapján (vagy olyat, ahogy a "fotós csalások" cikkünkben írtuk). Ugyanakkor hoteljüket szavakkal túl szárazon mutatják be. Pedig, ha azt az élményt festenék le a leendő vendégeiknek, amelyben a szálláshelyünkön részesülnek, sokkal többen mélyednének el a honlap tanulmányozásában. Hogy mire gondolok?
Mondok egy egyszerű példát.
Írhatnánk a következőt. „Képzelje el, hogy konferencia termünk
előterében áll és az üvegfalon át látja a Duna budapesti
szakaszának legszebb részét: a budai várat, a kecses tornyú
Mátyás templomot és előtte a XIX. század legérdekesebb magyar
hídját: a Lánchidat. A látvány magával ragadja, előveszi
okostelefonját, megörökíti a képet és azonnal szétküldi a
barátainak, akik néhány percen belül válaszolva mindenféle
elismerő szavakkal (Te aztán tudsz élni!) köszönik meg a képet.”
Nos, egy ilyen leírás biztosan
hatásosabb, mint azt, hogy szállodánk a pesti korzó egyetlen 300
szobás, konferencia szállója stb.
Ha Ön most arra gondol, hogy jó-jó,
de az én marketingesem nem szövegíró, akkor valószínűleg nem
téved. Ezért kínáljuk föl munkánkat az Ön részére. Ha
érdekli honlapja szövegének akár keresőbaráttá történő átalakítása, kérjük szépen,
keressen meg minket és megismertetjük ajánlatunkkal.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése