2012. június 22., péntek

Nélkülözhetetlen a tartalom szállodai honlapokon

Előző bejegyzésem után többen kérdezték, hogy mi is a Panda frissítés, és miért is fontosabb a tartalom most, mint korábban volt.

A Panda frissítésről írtam egy bejegyzést, az itt olvasható. A minőségi tartalomról pedig már régóta úgy tartom, hogy fontos, viszont most már a Google algoritmus frissítése miatt nélkülözhetetlen is: ha jó pozíciót akarunk fogni a keresők találati listáin, akkor egyedi(!) és az embereket érdeklő tartalmakat kell létrehoznunk.

Okai a következők:
  1. A minőségi tartalom érdekli vendégeinket, ezért szívesen olvassák azt, emiatt vissza is térnek
  2. Nem csak akciókkal töltjük meg hírleveleinket, hanem érdekes tartalommal (10%reklám, 90% érdekesség)
  3. Tartalmainkat megoszthatjuk a Facebook, Twitter, és egyéb oldalainkon
  4. Segít a linképítésben, mert több helyre ajánlhatjuk honlapunkat
  5. Szakértője lehet a szálloda a környezetének, azaz a szállodai honlapot fogják kiindulópontnak tekinteni, ha az Ön városában szeretnének programot találni
  6. A tartalmak növelik jelenlétünket a keresőkben, több szóra találnak meg minket, és előrrébb hoz ki a találati listán
A tartalom tehát a király! Ön sokszor ír honlapján? Van elég saját tartalma?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Értékelés