Karácsonyi tárgymező
A tárgysorunk miatt nyitják meg levelünket, így olyan sort kell választanunk, ami egyrészt az ünnepre utal, másrészt hasznos információval is kecsegteti az olvasót. Ilyenkor a legütősebb tárgysorok, amikben szerepel az ajándék, ötlet, tippek, "mit kérne" szavak, így ezeket, vagy hasonlókat érdemes beleszőnünk.Karácsonyi hírlevél témája
Amellett, hogy el szeretnénk adni apartmanunk, vagy hotelünk szobáit, a levélben olyan értéket is biztosítanunk kell, ami miatt érdemes azt elolvasni. Hasznos információt adhatunk az ünnepekről, közeli vásárokról, programokról, vagy ajándéktippekkel is szolgálhatunk. Természetesen minden témát a szállásunk szemszögéből érdemes bemutatnunk.Szegmentálás az ünnepekkor
Ugyan a karácsony majdnem mindenkit érintő ünnep, mégis érdemes lehet különböző csoportoknak más-más megfogalmazásban kiküldeni a levelet. Üzleti utazóink most megismerhetik a pihenés örömét is családjukkal szállodánkban, aki pedig eddig csak nyáron volt nálunk, itt az ideje a téli programokat is felfedezniük. A szegmentálással olyan ajánlatot adhatunk, amit nehéz visszautasítani!Responsive design
Karácsonyi hírlevél kampánykor is gondoljunk arra, hogy látogatóink különböző eszközökön nézik majd felületeinket. A levél és a landoló oldal is legyen responsive!Landoló oldal
A levél fő célja, hogy honlapunkra terelje a látogatót, onnan pedig előbb-utóbb a foglalásra. Karácsonykor külön landoló oldalt kell terveznünk, ahol az ajánlatokat megjelenítjük. Egy kampány sokkal eredményesebb külön landoló felületekkel, nincs ez másként karácsonykor sem.A hírlevélen kívül természetesen más eszközökkel is fel kell készülnünk a karácsonyi marketingre, amiről születtek még írásaink, de további ötleteket hozzászólások formájában is szívesen látunk.
Kellemes készülődést!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése