Miért hasznos téma a szakmának?
- A tartalom szerepe mindig is nagy volt, de idén még jobban felértékelődött
- A Google már régen is, de újabb frissítésével egyértelműen a minőségi tartalom mellett tette le voksát
- A Social média felületei megkövetelik a folyamatos kommunikációt/tartalmat
- A jó tartalom vendégeket hoz
- A rossz tartalommenedzsment vendégeket von el
- Egy tartalmat több felületen is használhatunk, ezzel költséget csökkentünk
Gyakorlatiasan
Nem csak szövegelünk, a gyakorlatias előadás hívei vagyunk, ezért előadásainkat példákkal tesszük szemléletesebbé. Ennek köszönhetően akár már az előadás után elkezdheti használni a vendégszerző módszereket, és javíthatja online felületeinek minőségét!Szakmai előadók (Rákóczi Piroska, Kondor Albert, és Anders Tamás) a turizmus online világában tevékenykedik, így tapasztalataikat szívesen osztják meg.
Program
Bővebben az előadásról itt olvashat.10.00 – 11.00 | Weboldal tartalommenedzsment Anders Tamás, SzállásMarketing |
11.00 – 12.00 | Tartalommenedzsment a Facebookon Kondor Albert marketing szakértő, szakközgazdász |
12.00 – 12.45 | Ebédszünet |
12.45 – 13.45 | Hírlevél- és DM (e-DM, postai DM) tartalommenedzsment Rákóczi Piroska, SzállásMarketing |
13.45 – 14.45 | Tartalom felhasználása különböző online- és offline platformokon Anders Tamás, SzállásMarketing |
Sziasztok, a hírlevél küldés és a hírlevél feliratkoztatás jogi feltételeiről, az adatkezelésről lesz szó? Engem nagyon érdekelne ez a rész.
VálaszTörlésSzia!
TörlésAz sajnos nem fér bele az időbe, pedig nagyon fontos, különös tekintettel a jelenlegi elterjedt gyakorlatra. A tartalmi részéről biztosan lesz szó, azaz milyen elemeket szükséges elhelyezni a hírlevél alján.
Itt a blogban néha fogjuk érinteni a témát, szerintem még workshopot is érdemes lenne indítani a témában. Remélem a men is ilyan távoli jövőben lesz rá alkalom!