Mit jelent a tartalommarketing a turizmusban?
Helyi látnivalók, programok, szolgáltatások leírása, a közeli témák felkarolása a lokális tartalom. Annak marketing célú felhasználása a lokális tartalommarketing. A tartalom készítésével, és folyamatos publikálásával nem csak az éppen szállásunkra érkező vendégeinknek kedveskedünk, hanem több marketing célt is teljesítünk:- Bizalmat adunk a foglalásra készülőknek
- Növeljük a látogatottságunkat
- Fenntartjuk a figyelmet
Bizalom, hiszen a friss tartalmak gondozott megjelenést láttatnak, ahol jobb foglalni is. Látogatottságnövelés, hiszen a sok tartalom nem csak saját felületeinken jelenik meg, hanem a keresőkben, médiákban, TripAdvisor oldalakon, stb. Figyelem fenntartását is elérjük, hiszen az új és régi tartalmainkat a közösségi médiában, hírlevelünkben éppúgy felhasználhatjuk, azokat folyamatosan olvashatják "rajongóink".
Lokális keresőoptimalizálási előnyök
A környékről, annak programjairól való tartalmak létrehozása lehetővé teszi számunkra, hogy a környék témáira megjelenhessünk a kereső előkellő találatai között. Egy látnivalóról, program leírásról pedig könnyen kerülhet az érdeklődő olvasóközönség a foglalási felületünkre.Gondoljunk csak bele: utazás előtt és közben is a környék tartalmait keressük. Az ebben segítő weboldalakat pedig örömmel olvassuk végig.
A lokális keresőoptimalizálás egy tág témakör, amiről érdemes többet is olvasni.
Közösségi marketing előnyök
Folyamatos tartalom előállításával lehetünk ott a közösségi médiában. A lokális tartalom mindig szolgáltat új okot, hogy megosszuk másokkal a programokat, látnivalókat, történéseket. Az érdekes történetek sok megosztást eredményeznek, ami ugyancsak több látogatót hoz majd.Bizalomépítés vendégeink felé
Ahogy egy frissen vágott virág a recepción, úgy adja jelét a friss tartalom a vendég számára, hogy ott vagyunk, gondoskodni fogunk róla, törődünk vele. Egy foglalásnak is nagyobb bizalommal látunk hozzá, ha érezzük, hogy azonnali választ kapunk. Így van ez a tartalommal is. Ha egy honlapon, vagy közösségi oldalon látjuk, hogy aktuális, nagyobb bizalommal leszünk iránta.A tartalom adja webes jelenlétünk alapját. Tapasztalatom szerint sokan mondják a szövegírásra, hogy könnyű dolog. Nem így látom. Sok munka és átgondolt stratégia szükséges ahhoz, hogy jól működjön! Ezért is ajánlom további cikkeinket a tartalommarketing témakörben.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése