2015. augusztus 27., csütörtök

Hogyan írjunk hírlevél feliratkozásra válaszlevelet?

Önmagában már az is művészet, hogy elérjük, feliratkozzon látogatónk a hírlevelünkre, de ezzel messze nem ér véget a munka. Ám mielőtt elkezdjük részére küldeni a leveleinket, még meg kell köszönnünk, hogy feliratkozott.
Nem mindegy, ezt hogyan tesszük meg. A feliratkozás utáni válaszlevéllel fogok foglalkozni ebben a bejegyzésben.


Rossz válaszlevél jellemzői

A mellékelt képen egy rossz példát láthatunk. Nem az a rossz, hogy aktiválnunk kell a regisztrációt, mert ezzel egy jobban ellenőrzött adatbázist kapunk. A rossz, hogy se bizalomépítő elemeket nem tartalmaz a levél, se nem viszi tovább a látogatót, hogy megismerje a szállást, vagy megmutassa a közösségi csatornákat, ahol ugyancsak követővé válhat.
Amit még hiányolok, az az értékesítést ösztönző elem.

Hiányzik:
  • Brandre utaló jelek
  • Közösségi csatornákat bemutató linkek
  • Olvasnivaló
  • Egyedi akció
  • Szállás adatai

Jó válaszlevél jellemzői

Miután elnyertük a látogató bizalmát, könnyebben fog elköteleződni, aminek az első állomása a válaszlevelünk. Helyezzük el a levélben több ránk utaló arculati elemet, és olyan hasznos anyagokat, amelyek tovább erősítik a bizalmat. Küzdjünk meg azért, hogy a levél is közelebb hozza vendégünket a szálláshelyhez.

Fontos elemek:
  • Az arculati elemek segítenek, hogy megjegyezze vendégünk magát a márkát. 
  • Közösségi csatornák megadják az esélyt, hogy más formában is csatlakozhasson a vendég a beszélgetésekbe, megoszthassa anyagainkat.
  • Hasznos olvasnivaló a honlapunkról segít, hogy jobban megismerhesse előnyeinket.
  • Egyedi, limitált ideig tartó akció segíti az értékesítést
  • A pontos adatok, leiratkozási lehetőség segít a bizalomépítésben

Természetesen a válaszlevél tartalmazhat még több trükköt, illetve sorozatban is gondolkozhatunk, de erről még később biztosan lesz szó. Addig is, a mi hírlevelünkre itt lehet feliratkozni.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Értékelés