Nem mindegy, ezt hogyan tesszük meg. A feliratkozás utáni válaszlevéllel fogok foglalkozni ebben a bejegyzésben.
Rossz válaszlevél jellemzői
A mellékelt képen egy rossz példát láthatunk. Nem az a rossz, hogy aktiválnunk kell a regisztrációt, mert ezzel egy jobban ellenőrzött adatbázist kapunk. A rossz, hogy se bizalomépítő elemeket nem tartalmaz a levél, se nem viszi tovább a látogatót, hogy megismerje a szállást, vagy megmutassa a közösségi csatornákat, ahol ugyancsak követővé válhat.Amit még hiányolok, az az értékesítést ösztönző elem.
Hiányzik:
- Brandre utaló jelek
- Közösségi csatornákat bemutató linkek
- Olvasnivaló
- Egyedi akció
- Szállás adatai
Jó válaszlevél jellemzői
Miután elnyertük a látogató bizalmát, könnyebben fog elköteleződni, aminek az első állomása a válaszlevelünk. Helyezzük el a levélben több ránk utaló arculati elemet, és olyan hasznos anyagokat, amelyek tovább erősítik a bizalmat. Küzdjünk meg azért, hogy a levél is közelebb hozza vendégünket a szálláshelyhez.Fontos elemek:
- Az arculati elemek segítenek, hogy megjegyezze vendégünk magát a márkát.
- Közösségi csatornák megadják az esélyt, hogy más formában is csatlakozhasson a vendég a beszélgetésekbe, megoszthassa anyagainkat.
- Hasznos olvasnivaló a honlapunkról segít, hogy jobban megismerhesse előnyeinket.
- Egyedi, limitált ideig tartó akció segíti az értékesítést
- A pontos adatok, leiratkozási lehetőség segít a bizalomépítésben
Természetesen a válaszlevél tartalmazhat még több trükköt, illetve sorozatban is gondolkozhatunk, de erről még később biztosan lesz szó. Addig is, a mi hírlevelünkre itt lehet feliratkozni.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése