Oldalak

2015. február 18., szerda

Miért használjunk Youtube videómarketinget vendégszerzésre?

Egyre népszerűbbek a videók, mára a Youtube gyakorlatilag külön TV csatornaként funkcionál, amin szállásunknak saját "rovatot" készíthetünk. Mik azok a nyomós érvek, ami miatt hamar érdemes belevágni a videók gyártásába?


Miért hasznos egy szállásnak?

A turisztikai szakmában a vizualitásnak hatalmas szerepe van. Amikor hatásosak akarunk lenni, egyrészt az érzelmekre kell hatnunk, másrészt vizuálisan kell megmutatnunk az úticélt az érdeklődőknek, bizonyítva, hogy érdemes ellátogatni hozzánk. A videók használata még a fotóknál is nagyobb mértékben támogatja ezt a két hatást.
A videók mára ráadásul elérték azt a szintet, hogy a látogatók sem ódzkodnak tőlük, napi rutinná vált ugyanis, hogy videókat nézünk az interneten. Készen áll tehát a közönség a befogadásra, most nekünk kell lépni!

Miért a Youtube?

Több szolgáltató is létezik, ahova ingyen tölthetjük fel videóinkat. Ezek közül a Youtube a legnagyobb, valamint a világ második legnagyobb keresője (a Google után). Rengeteg módon kapcsolódik a G+ fiókhoz, így a Social média világához is. Gyakorlatilag egy külön platformnak is tekinthető, tehát, ha nem csak a Facebookot használjunk, akkor a Youtube csatornát is vegyük bele a kezelt csatornáink közé a Twitter és Pinterest mellé. Mi is így tettünk, így a Szállás Marketing csatornáját ajánlom követni!
Más szolgáltatók is léteznek, a Facebook, és a Twitter is sorban áll, hogy videómegosztó felületként is gondoljunk rájuk, addig viszont az elsődleges felületnek erre a Youtube-ot ajánlom.

Videózás számokkal

  • 2. legnagyobb kereső a Youtube: a Google után itt történik a legtöbb keresés, így ha jó pozícióban jelenünk meg, rengeteg érdeklődőt szerezhetünk.
  • Az üzleti utazók 93%-a néz videót online: ha nekik meg tudjuk jeleníteni a reklámjainkat, azzal könnyen elcsábíthatjuk őket. A hagyományos utazás után érdeklődőknél ez a szám 89%.
  • Az utazást tervezők 66%-a, az úticélt választók 64%-a néz videót úticél választáshoz.
  • Szálláshely választásához 57% néz videót, a Youtube-ot rendszeresen használók közül.
  • Az internetezők 31% nézett már utazási videót.
  • Videókat használó ügynökségek 15-20%-al növelték látogatottságaikat a Youtube csatorna segítségével.

Videók a Google keresési listáin

A Google találati listáin is rögtön szemet szúr egy videós találat. Talán az egyik legfontosabb előnye a Youtube videómarketingnek, hogy viszonlag könnyen kikerülhetünk vele a Google találati listáira is, főleg, ha alkalmazzuk a videó marketing alapjait, így még nagyobb forgalomra számíthatunk. Az előző számokat nézve pedig igen fontos, hogy az utazásukat éppen tervező emberek a mi, és ne mások videós tartalmait fogyasszák.

Meggyőzőerő

Szállás honlapokon az egyik legjobb meggyőzőerővel rendelkező eszköz, mivel vizuálisan mutatja be a szállodát, vagy annak környékét és szolgáltatásait. Mára minden technikai háttér lehetővé teszi a videók használatát honlapokon, így sokszor el is várják az érdeklődők, hogy egyszerű képek helyett mozgóképpel találkozzanak. A meggyőzésben, így a foglalások növekedésében nagy szerepe van.


Ugye használja a videókat, azok közül is a Youtube videókat? Nekünk is van turisztikai marketinggel foglalkozó csatornánk, ahol egyre több videóval találkozhat. Íme a bevezető videója:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése