+Piroska Rákóczi írása
A legtöbb magyar szálloda honlapján nincs „Rólunk” menüpont. Miért? Ez a szokás alakult ki. De ez nem jelenti azt, hogy ez a szokás egyben helyes is. Miért? Mert egy jól kialakított „Rólunk” menüpont vendégeket vonzhat. Ezeket a vendégvonzó tulajdonságokat sorolom most föl.
- Több kutatás bizonyítja, hogy azok a honlapok, amelyeken emberi arcok is vannak, ugyanabban a kategóriában, sikeresebbek mint azok, amelyeken nincsenek emberi arcok. A csapat tagjainak portréit érdemes föltenni a „Rólunk” menüpontba.
- A vendégek közül többen szeretik, ha nem csak azt látják egy szállodáról, hogy mi, hanem azt is látják, hogy KI fogja őket fogadni. Ez növeli a vendégek bizalmát a szálloda iránt.
- Nagy átlagban igaz, hogy a honlapok olvasói az első 4 menüpont között, amit megnéznek egy oldalról, megnézik a „Rólunk” menüpontot is. Ha van egy szállodának ilyen menüpontja, akkor jó érzést válthat ki a honlap böngészőiből, akik vendégekké válhatnak.
- Ha a „Rólunk” rovatban olvashatnak is egy-egy mondatot a szállodai csapat munkatársaitól, akkor az az igényük is teljesül, hogy nem egy honlappal, hanem valódi emberekkel kommunikálnak. Bizonyított tény ugyanis, hogy az emberek emberekkel szeretnek üzletet kötni, nem pedig automatákkal.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése