Blog
Tapasztalatom szerint itthon a szállodák nem látják a lehetőséget a blogolásban. Ez idén meg fog változni (erről én is igyekszem gondoskodni). A Social marketinghez/jelenéthez ugyanis tartalom kell, amit egy blog biztosíthat számunkra. A blog tartalmát felhasználhatom keresőoptimalizáláshoz, hírlevelem érdekesebbé tételéhez, Facebook, G+ oldalaim kiegészítéseként. Nagy ellenérv a szálláshelyek részéről, hogy nincs kapacitás a szövegek megírására. Viszont ezt a feladatot ki is lehet szervezni, és annyi pozitív hozadéka van, hogy valóban érdemes átgondolni, és egy stratégia középpontjába állítani.G+
A Google-ben bízhatunk annyira, hogy felnő a közösségi feladatokhoz. Rengeteg alkalmazása, és páratlan keresője segítségével folyamatosan meghatározó szereplője lesz egy szálláshely forgalmának. A találati listáját már régóta az emberi viselkedés is alakítja. Tudta például, hogy a honlapon töltött idő is számít a találati listában elfoglalt helyének meghatározásakor? Hátránya, hogy tipikusan nem értik a működését, ami nem is csoda: több száz szolgáltatást kínál a Google, és a kereső rangsorolása is hétről hétre változik. Egy biztos. A tartalom minősége, és az online felületek felhasználóbarátsága döntő jelentőségű.Sok az oldal, kevés az idő
Ez igaz. A szállodák így is erőforrás gondokkal kűzdenek, más sem hiányzik, mint egész nap a gép előtt ülni, és trécselni a vendégekkel...2013-ban azonban ki fog derülni (de legalábbis közelebb kerülünk hozzá), hogy melyik csatornákat érdemes használni. Sok média kihullik majd, mások megerősödnek.
Eszközökben is bővelkedünk, hogy egy felületről kezelhessük a különböző megjelenéseket, de ami a legfontosabb: egy szakember által összeállított stratégia meg fogja könnyíteni a mindennapi együttélést a Social marketing világával.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése