1. lépés: Készítsünk tartalmat
Készítsünk kreatív, informatív és érdekes tartalmakat honlapunkra, blogunkba, vagy egyéb felületeinkre. Szövegen kívül a tartalom lehet kép, videó, vagy interaktív alkalmazás is. A lényeg, hogy hasznos legyen látogatóink számára.2. lépés: Osszuk meg a tartalmat
A létrehozott tartalmat osszuk meg másokkal különböző felületeinken. Figyelem, itt ne csak a Facebookra gondoljunk, hanem a Twitter, Instagram, stb. fiókjainkat is vessük be! A honlapunkon érdemes megosztás gombokat is használni, hogy mások is megoszthassák tartalmainkat.3. lépés: Új követők, megosztások
A közösségi felületeink a jó tartalom hatására újabb követőket gyűjtünk. A követők a megosztások segítségével eljutnak a honlapunkra is.4. lépés: Közösségépítés
Mivel a megosztásokat folyamatosan végezzük, folyamatosan nő a követőink létszáma is. Ez a közösség a szállás hírnevét is viszi növeli az ismertséget, azaz brandépítő hatása is van. Ügyeljünk arra, hogy a hírnév pozitív legyen.5. lépés: Interakció
Az egyik fő célunk, hogy ez a közösségi bázis nőjön és minél aktívabb legyen. Az aktív követői tábor juttatja felületeinket minél láthatóbb pozícióba.6. lépés: Keresőoptimalizálás
A közösségi média jelenlétet és aktivitást egyre aktívabban figyelik a keresőmotorok is. A közösségi média tehát lehetővé teszi, hogy honlapunkat előrébb hozza ki a kereső a találati listáin, így keresőoptimalizálás céljából is érdemes közösségi marketing tevékenységet végezni.7. lépés: Több látogató
A jó és hasznos tartalom, a közösségi média jelenlét és aktivitás teszi lehetővé, hogy több ember fog minket megtalálni a keresőben és a közösségi felületeken is. Így növelhetjük látogatottságunkat és szerezhetünk több foglalást.Ilyen "egyszerű" látogatókat szerezni a közösségi média segítségével. Látható, hogy egy tartalmat mennyi helyen fel lehet használni, és mennyi kis apró műveleten múlik, sikeresek leszünk e.
Jó tartalomgyártást kívánok!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése