Kattintás alapú hirdetések
A PPC hirdetések mindigis nagyon hatékonyak voltak a vendégek elérésében, hiszen akkor jelennek meg, amikor az érdeklődő szolgáltatásunkra keres. Így módosítsuk PPC kampányainkat:- Kampányaink szavait egészítsük ki különböző, az ünnepekre vonatkozó kulcsszavakkal.
- Hirdetéseinket karácsonyi designal egészítsük ki
- Karácsonyi ajánlatokat hirdessünk
Verseny, játék a Facebookon
A social médiában közkedveltek, a különböző nyereményjátékok. Játékkal növelhetjük oldalunk aktivitását, növelhetjük a követőink számát, valamint e-mail adatbázisunk méretét is. Így karácsony alkalmával adott a téma, játszassuk meg a követőket:- Fotó beküldése a tavalyi karácsonyfáról
- Kedvenc ajándék megírása hozzászólásban
- Három ajándék közötti választás hozzászólásban
Karácsony aloldal a honlapon
"Mit csináljunk karácsonykor", vagy hasonló címmel aloldal hozható létre honlapunkon, ahol közelebbről megismerheti az érdeklődő, a szálláson és környékén lévő ünnepi eseményeket. Az érdekes cikkek sok látogatót vonzanak, és ez jó reklámkampány alap is lehet, hogy minél több új látogatót szerezzünk honlapunkra. Miről írjunk:- Környék vásárairól
- Szállodánk programjairól
- Ajándékozási szokásokról
- Szállás csomagjainkról
Selfie
Nagy divat a "Selfie", amikor magunkat fotózzuk le valahol, majd kitesszük különböző média felületekre. Egy szépen feldíszített hotel fotózásra inspirálja vendégeinket, amiben segíthetjük is őket.- Készítsünk hátteret a képhez, ami hívogat, hogy ott készüljön el a fotó, és legyen utalás szálláshelyünkre
Tanuljunk az előző évekből
Volt tavaly olyan, amit nagyon szerettek a látogatók? Voltak sikeres kampányok? Az előző évek tapasztalatát építsük bele az idei felületeinkbe, és persze javítsunk rajtuk!És végül, ne felejtsük el lezárni az ünnepi kampányt. Ne legyen a honlap feldíszítve januárban, a Facebook fejlécet is cseréljük vissza valamilyen aktuális témára. Az ünnepi díszítés sokat hoz, de január végén már nem menő...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése