Oldalak

2014. december 11., csütörtök

Itt a karácsony! Így készüljünk fel rá! II. rész példákkal

Az előző karácsonyi marketingről szóló részben megnéztünk néhány tippet, hogyan készüljünk fel az ünnepekre az online marketingünkkel. Vannak még feladatok, amiket érdemes megvalósítani, így folytatom a sort.

Kattintás alapú hirdetések

A PPC hirdetések mindigis nagyon hatékonyak voltak a vendégek elérésében, hiszen akkor jelennek meg, amikor az érdeklődő szolgáltatásunkra keres. Így módosítsuk PPC kampányainkat:
  • Kampányaink szavait egészítsük ki különböző, az ünnepekre vonatkozó kulcsszavakkal.
  • Hirdetéseinket karácsonyi designal egészítsük ki
  • Karácsonyi ajánlatokat hirdessünk

Verseny, játék a Facebookon

A social médiában közkedveltek, a különböző nyereményjátékok. Játékkal növelhetjük oldalunk aktivitását, növelhetjük a követőink számát, valamint e-mail adatbázisunk méretét is. Így karácsony alkalmával adott a téma, játszassuk meg a követőket:
  • Fotó beküldése a tavalyi karácsonyfáról
  • Kedvenc ajándék megírása hozzászólásban
  • Három ajándék közötti választás hozzászólásban

Karácsony aloldal a honlapon

"Mit csináljunk karácsonykor", vagy hasonló címmel aloldal hozható létre honlapunkon, ahol közelebbről megismerheti az érdeklődő, a szálláson és környékén lévő ünnepi eseményeket. Az érdekes cikkek sok látogatót vonzanak, és ez jó reklámkampány alap is lehet, hogy minél több új látogatót szerezzünk honlapunkra. Miről írjunk:
  • Környék vásárairól
  • Szállodánk programjairól
  • Ajándékozási szokásokról
  • Szállás csomagjainkról

Selfie

Nagy divat a "Selfie", amikor magunkat fotózzuk le valahol, majd kitesszük különböző média felületekre. Egy szépen feldíszített hotel fotózásra inspirálja vendégeinket, amiben segíthetjük is őket.
  • Készítsünk hátteret a képhez, ami hívogat, hogy ott készüljön el a fotó, és legyen utalás szálláshelyünkre

Tanuljunk az előző évekből

Volt tavaly olyan, amit nagyon szerettek a látogatók? Voltak sikeres kampányok? Az előző évek tapasztalatát építsük bele az idei felületeinkbe, és persze javítsunk rajtuk!

És végül, ne felejtsük el lezárni az ünnepi kampányt. Ne legyen a honlap feldíszítve januárban, a Facebook fejlécet is cseréljük vissza valamilyen aktuális témára. Az ünnepi díszítés sokat hoz, de január végén már nem menő...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése