Bejegyzés szerzője: Rákóczi Piroska
A Facebook hirdetések legnagyobb erőssége, hogy meg tudjuk adni a rendszernek, hogy pontosan milyen paraméterekkel (életkor, érdeklődési kör, lakhely, szakma stb.) rendelkező emberek láthassák a hirdetéseket.
Vannak azonban olyan lehetőségek a célozott reklámozásnál, melyek első olvasatra nem fedik föl a bennük rejlő hatalmas lehetőségeket. Nehéz rájönni igazi értékükre, de mi segítünk kihasználni azokat.
Két célzási eszköz ilyen. Az egyik az „Érdeklődési kör” (Interest) a másik a „Kapcsolatok” (Connections). Mit tudunk ezekkel elérni?
Az „Érdeklődési kör” esetében a FB nem csak az egyes fölhasználók által megadott hobbikat veszi figyelembe, hanem számon tartja azt is, hogy mi volt a felhasználó előző munkahelye, milyen szakmai tapasztalatai vannak, melyek az általa kedvelt oldalakat és hogy milyen csoportok tagja. Így, egy hasonló témát kedvelő réteget is el tudunk érni.
A másik igen hasznos célzási lehetőség a „Kapcsolatok” nevet viseli. Ennek a kritériumnak a megadásával lényegében arra van lehetőségünk, hogy hol a már meglévő rajongóinkhoz, hol a leendő rajongóinkhoz szóljunk.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése