Oldalak

2013. május 6., hétfő

Kár volt ránk hallgatnia! Hallgasson meg bennünket!

Az Ön szállodája fönt van valamelyik szálláshelyeket értékelő portálon? Esetleg többön is? Hallgatott valakinek a tanácsára, aki azt mondta, hogy kötelező fönt lenniük, mondjuk a frommers.com portálon? Gyorsan föl is került a hotelje rá. Ha ezt mi tanácsoltuk volna, akkor azt mondanám, hogy bocsánat. Kár volt ránk hallgatnia korábban! Szerencsére ilyet mi nem tanácsoltunk. Most viszont arra kérem, hogy hallgasson meg bennünket! Rövidek leszünk. 5 kérdést teszünk föl Önnek, s ha legalább háromra igen a válasz, akkor érdemes velünk beszélnie.
  1. Igazából már nem tudja pontosan követni, hogy melyik hoteleket értékelő portálon található értékelés az Ön szálláshelyéről?
  2. Az elmúlt 2 hétben egyetlen vendéget sem kért meg a recepciósa, hogy értékelje valamelyik portálon a hotelt?
  3. Eddig még egyetlen egyszer sem ült neki a marketingesük, hogy összegyűjtse és kiértékelje az értékelő portálokon szereplő bejegyzéseket?
  4. Eddig még egyszer sem nézte meg, hogy versenytársairól ki mit írt az értékelő portálokon?
  5. Eddig soha, semmilyen marketing vagy PR felületen nem idézett az Ön szállodájáról szóló pozitív értékelésekből?
Ha kevesebb, mint 3 igent válaszolt a fönti kérdésekre, akkor Önöknél valószínűleg tudatosan folyik a munka a marketingnek ezen a területén is. Ha legalább 3 igent hozott az Ön számára a kérdéssor, akkor itt az ideje, hogy az online marketingnek erre a területére egy rövid tervet készítsen, és igyekezzen azt végre is hajtani. Ehhez mi segítséget adunk! Beszéljen velünk! Ajánlatot teszünk arra, hogy hogyan vihetne rendszert és teremthetne rendet a szállodákat értékelő oldalakon. Hívjon, írjon, szóljon hozzá! Jelentkezését érdeklődéssel várjuk!


+Tamás Anders élménye:
Nemrég felhívott egy étterem tisztázni egy Google+ értékelésemet. Az igazgató volt, aki megkérdezte mi volt a probléma, melyik pincérrel volt probléma, mi tetszett és mi nem. Hatására kicsit visszavettem az értékelés negatívumaiból, mert láttam a törődést. Aki tehát foglalkozik az online megjelenéseivel, annak megadatik a lehetőség, hogy megváltoztassa a visszajelzéseket, pozitívabb irányba tolja a megítélést. Amire hatással lehetünk, arra legyünk is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése