2015. szeptember 30., szerda

3 emberből 1 fél az online foglalás közben. Hogyan oldjuk fel ezeket?

Háromból egy ember fél foglalás közben, hogy rossz döntést hoz. Ha ismerjük a félelem okát, tehetünk ellene. Az AHLA (American Hotel & Lodging Association) felmérése segít nekünk megismerni, mire kell helyezni a hangsúlyt.


32% fél, hogy más szobát kap, mint amit rendelt

Írjunk garanciát a megrendelt szobára, illetve biztosítsuk vendégünket a foglalás során, hogy melyik szobát foglalja éppen. Ezt képekkel is segíthetjük.

17% rejtett áraktól tart

Az árnál érdemes kiírnunk, hogy az ár mindent tartalmaz, semmilyen más árat nem számítunk fel.

15% fél, hogy nem kapja meg a jutalom pontjait

Magas szám aki ettől fél, ahhoz képest, hogy ez lehetne egy biztos pont, így folyamatosan kommunikáljunk a vendéggel e-mailben és egyéb módon, hogy érezze a törődést és a szoros kapcsolatot.

14% fél az extra foglalási költségektől

 Ahogy a relytett áraknál, a megoldás itt is az, hogy mindig írjuk ki, az ár minden költséget tartalmaz.

14% hiszi, hogy lemondás esetén nem kapja vissza a pénzét

Itt különböző garanciákat kell adnunk, ki kell írni, hogy 100% a visszafizetés. Itt nagy előnye van a viszonteladói oldalaknak, hiszen ott ez irányban nagyobb a kiépített bizalom.

9% tart tőle, hogy elveszik a foglalása, vagy visszamondják azt

A megoldás itt is a jó kommunikáció, de mellette fontos, hogy olyan foglalási rendszert biztosítsunk, ami megbízhatóságot sugall. Legyünk gyorsak, egyértelműek!

3% a személyes adataival való visszaéléstől fél

Az internet örök kérdése, hogy mi történik az adatainkkal. Ezt a félelmet úgy oszlathatjuk el, hogy világosan feltüntetjük, nem használjuk másra adataikat, és a pénzügyi részeket biztonságos banki felületeken intézzük.


Ha ismerjük a félelmeket, fel is tudjuk őket használni, hogy nálunk, és ne a konkurens oldalon foglaljanak a vendégek. Az Ön oldalán megvannak ezek az elemek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Értékelés