2014. április 22., kedd

Szállodai Twitterelés is vizuálisabb lett

"Ne csak egy Social média platformon legyünk jelen!" Mondom én is egyre többször, és lehetőség is van bőven. Az egyik legnépszerűbb használandó felület a Twitter, ami sok év után jelentősen megújult. Miközben saját felületünket átalakítottuk, jegyzeteltünk.

A Twitter a szöveges megjelenésről volt híres, és ezt a koncepciót feladni látszik, inkább kezd a Facebook kistestvérévé válni. Sokkal több vizuális eszközt használhatunk, és sokkal színesebb lett a profiloldal is.

A fejlécbe háttérképet illeszthetünk, ami immár 1500x500px nagyságú lehet. Ezzel jelentős vizuális felületet nyertünk, ahol a szálláshelyre hívhatjuk fel jobban a figyelmet.

A profilkép mérete 256x256px, ami nem jelent nagy változást.

A "pin to your profile page" lehetőséggel a Facebookhoz hasonlóan kiemelhetünk egy bejegyzést a profiloldal tetején. Sokat számít, hiszen  többet ér ez a bejegyzés, mint az oldalunk leírása, hiszen ezt több ember nézi meg. A legtöbb ember ugyanis a fotók/videók/kedvenc posztokat és a legutóbbi bejegyzések alapján döntenek valakinek a követéséről.

Újdonság, hogy a Twitter nagyobb betűvel emeli ki a nagyobb elérést kapott posztokat az idővonalon. Így, amikor több megosztást, vagy kedvencként jelölést kapunk, jobban láthatóvá is válunk!

Hogyan használhatjuk jobban az újdonságokat?

  1. Jellegzetes fotók a hotelről - Brand építése céljából használjuk a fejlécben és a bejegyzésekhez a szállásra jellemző fotókat.
  2. Ösztönző bejegyzések - a bejegyzés népszerűségének jelentősége van a továbbterjedés szempontjából, így aktivitást ösztönző szövegeket kell írni. Legyen benne kérdés, érdekes, megosztani való hír, vagy csak jópofaság. A lényeg, hogy számít a népszerűség.
  3. Videóra linkelés - már beágyazva jelennek meg a videók, így érdemes ezt a formát is használni.

Érdekes fejlesztések, nagy változások a Twitter életében. Meglátjuk, hogyan működik a gyakorlatban. A vizualitás a szállodáknak biztosan kedvez majd.

Értékelés